Ja men de va ju ett tag sen

Sitter här lite för sent och har lite för mycket att göra egentligen så bajs på de, sitter här lite i stället, mycket skönare. De har hunnits med en del, eller ja, lite i alla fall för omvärlden och mycket för mig om man säger så. Alvin växer och frodas och är redan 8 kg :P Tjockis bebis. Han blir lite mer aktiv hela tiden, men det är fortfarande en del lathet i vägen, han är precis som mamma sin! haha!

Ja nej men han sitter i barnstol och är med, leker med grejer och folk, så otroligt glad unge! han är glad nästan jämnt, sen spelar det ingen roll vem han är hos, han finner sig och är lika glad för det :P helt otrolig, trodde inte att ja skulle få en så himla "enkel" bebis.

Han har döpts, och ja, stoltare höna till morsa kan ju inte vara skådat :P inte en sur min på hela cermonin! och han pratade med prästen och brydde sig varken om orgel eller vatten på huvet, otroligt duktig! sen hälsade han på alla i lokalen och sen sov han under fikat, ja hade inte kunnat beställa en bättre dopbebis! *stolt!*

Mitt liv knatar på utan överflöd så att säga, men jag lovar en sak, hellre lite tommare i fickan än mindre lycka och kärlek, för kärlek och lycka är något jag har i mängder! Min älskade Tim gick ner på knä för mig den 14/2 (orginellt jag vet :P). Varje dag vaknar jag upp med lugn och lycka i kroppen, varje dag är ett nytt underverk, varje dag är unik och underbar på sitt vis. Visst som ALLA par har vi våra grejer, de är väl självklart att man inte alltid är sams! Men vi reder upp det inte värre än så. Nej oavsett så är jag innerligt lycklig med min färstman, så är det.

Idag blev det en "fikavisit" till Katrineholm :P haha! kom dit, fika och åkte, (moster fyller 50år) sen hälsade vi på farmor på vägen hem, hon vart jätte glad lilla söta tanten. Ja o sen hem till Tierp, Tim sover, Alvin sover och här sitter jag med ett kaous till lägenhet! måste fixa innan jag kan sova, vaknar kallsvettig i panik annars! :P Nej men jag har inte tid i morgon bitti eftersom att vi ska in till Uppsala och käka med flickorna :D *MYS*

Mitt lilla troll 4½månad


Puss! // ♥ Mamma Mrawen

Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hejsan!



vilken sötnos!! Härligt med en glad bebis=)



Kramar från Erica

- en annan ung mamma med en blogg



2010-03-11 @ 00:23:58
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0