Ont, rädd, ängslig..

Ont..

Trött på att ha ont, men nu är det ett annat slags ont i alla fall.. gör ont, spänner och trycker och drar i hela "bäckenbotten" eller vad man ska säga, sliter i höfterna, trycker övermagen, kliar, pressar. Alvin är rabbiat och går loss 150 hela tiden och har börjat sparkas igen, de har han inte gjort på nästan en månad.

Ryggen skriker, mår illa "spy illa" lixom, utmattad, orkar ingenting.. Ser bara allt som måste göras men kan inte, rår inte, kan inte.. blir galen på mig själv, det är såååå mycket som jag vill så mycket som jag måste, så mycket som jag borde.. men ja orkar bara inte, snacka om att känna sig värdelös. Självförtroendet är i botten nu, och modet börjar verkligen svika.. hur i hela h*l*te ska de här gå till? shit.. Om ja grinar som en liten bebis nu.. hur ska ja då klara av en förlossning? OMG!! skit rädd på ren svenska..

Tim är rädd, så fort man ropar på honom eller så så hör man hur han tar satts och springer, lille vännen.. de är inte persika än (från ice age 3).. Men tänk om de sätter igång? hur vet ja att de gjort de? ja har inte gått mer än en gång på förlossningsrädsla grejjen, har inte gått föräldrakursen.. hur ska de här gå?

Får man gräva ner sig i ett hål ett tag när man är rädd? Bara ett tag, tills allt läskigt är borta...




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag finns här för er gumman!

Jag vet att du klarar de även om de inte känns så nu!

Bara att bolla med mig när du vill..Tim får oxå prata med mig,och han kan även prata med erik om han vill!

Tänker på dig!

Puss puss söta du!

2009-09-03 @ 21:29:24
URL: http://littlemonkei.blogg.se/
Postat av: sophié

kiwi var det inte persika ;)

2009-09-04 @ 20:50:54
URL: http://metrobloggen.se/sophieh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0