Morgon stund har guld i mun..... eller?

Morgon människa?
Uh eh.. nej jag är verkligen inte morgon människa längre, känns som om de där går i perioder, eller ja vissa perioder så knatar man upp före 7 bara för att, andra så vaknar man knappt av väckarklockan 11. Jag vet inte hur det är för alla andra, men så är det för mig och hur kan man då säga att man är morgon människa eller inte? eh.. nu vart de för mkt för min stackars laggande hjärna.

Sovande karl

Va tvungen att knata upp till tvättstugan, älskar min karl, men eh.. nej han kommer inte upp före 7 för att tvätta.. inte en chans, igår tog det mig 1½timme att väcka honom efter 9 så nej..

Tvätt
och tvätt till blä.. har bara vällt över överallt! fattar inte.. 7 maskiner tror ja att de kommer bli, åh.. de är såååå tråkigt att tvätta! blä blä blä! ett av mina blä hushållssysslor, en annan är soppåsen, jag kan verkligen inte med soppåsen! antingen så väller den över eller så fastnar den innnanför dörren.. den vill lixom inte flytta ut :P



Men men.. gosa gris nu.. ♥


Puss & Kram
//Mrawen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0