Lite svar på kommentarer


Kommentar Tid
Anonym om Hur ska det gå till?:
Dags för bebis strax då
♥ Ja jo de verkar så, om jag inte är hypokondrisk
10 September, 06:57
Emma om Onsdag, igen.. :p:
PS. Du är skapad för att föda barn, så det kommer säkert att gå galant! :)
Ja jo.. människan, kvinnan, honan, men lille jag? uh! Jo du har ju rätt så, men ja tror att det hör till att man tvekar på sig själv.
09 September, 23:11
Emma om Onsdag, igen.. :p:
Jag kan garantera att du inte kommer reflektera över det om barnmorskan säger: "Nu ska jag lägga ett litet klipp." Du kommer ha så mycket annat att tänka och koncentrera dig på. ;)
Det känns bara som en fruktansvärd panik sak, uh! ryser bara jag tänker på det! antagligen så kommer man inte vara klar i huvudet för att fatta det då, men nu i förhand så är det något av det läbbigaste som skulle kunna hända. Hoppas det är som du säger du har ju en erfarenhet som jag inte har när det kommer till det här :P
09 September, 23:09
Anonym om Vardagsrummet!!!:
Snyggt. Men varför ser väggen så konstig ut på mittenbilden, vid våden vid ljusen? Beror det på bilden, att väggen är konstig eller luft under tapeten?
Alltså, jag har inte sveriges bästa eller nyaste kamera, den fångar ljus skit dåligt så det är för dennes skull. Har synat tapeterna, men inte hittat bubblor eller dylikt.
09 September, 12:25
Jenny om Vardagsrummet!!!:
Riktigt snyggt =)
Tackar tackar ^^vi vet :P haha ^^
09 September, 12:03
Erik om Vardagsrummet!!!:
Nice nice =) Riktigt fint
Tackar tackar ^^
09 September, 10:17
Yvonne om Vardagsrummet!!!:
Jaaaaa! Härligt!
Tackar tackar ^^
09 September, 10:15





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0