Irritation till den milda grad..

Vilket äventyr.....http://skolwebb.orebro.se/users/xjoleh22/Tullas%20Enco%20(upg.1)/Css-mallar/Medicine.jpg
Okej, efter två läkar besök o bök så ska man ha ut medicinen, finns den i Tierp? nej.. i det andra apoteket i Tierp? nej.. men det finns två i Skutskär - bokat! dom är mina!

Åker till Skutskär, knatar in, lämnar legg och ber om att få det på faktura.. nej, säger då tanten på andra sidan disken.. nej? va?? då va de tydligen inte reccept längre.. men läkaren hade lämnat ut ett reccept... euhm... (får pengar i morn, så ja har inga pengar)

Happ, hepp.. måste verkligen ha medicinen.. Har pengar i Uppsala, får åka till Uppsala, kommer till första apoteket, som säger att de va slutsålt, frågar hur det va i Gränby - slut, de andra apoteket i Gränby - slut, Kvarnen - 2 förp. kvar! DOM ÄR MINA!

Sen fick jag min medicin.. hur kan det vara så slutsålt på medicin?? euh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0