Godmorgon världen!

Snart är det bebis
Skönt som tok att man inte blir väckt på mornarna längre, han är så stor och klumpig nu så de är väl inte lika lätt att köra karatekid styla längre. Tror att min lille nisse håller på och vända på sig, känns så, hoppas så... man börjar bli lite smyg nervös att han fortfarande ligger med rumpestumen neråt när vi kommer in i vecka 35 i morgon.. Inte långt kvar nu!! hihihi!! snart är det bebis banne mig ;P 43 dagar... Sen så är jag mamma, Åsa, Mrawen, "den där lilla saken", rövve, lilla stora syster, pygmén blir mamma.. hurm.. känns lite konstigt, att få ett perspektiv flyttat på livstid mer eller mindre, hittils har ju livet varit om mig, me me me mee.. Men snart så finns det en viktigare person att tänka på och sätta i första hand, alltid.

Men om ni bara visste hur jag längtar.. till att få hålla om mitt barn, min Alvin Gervasius.

Allergisk?
Renoveringen är ju i full gas här hemma, och det är damm ta mig f*n överallt, allt blir grått. Försökte städa igår, torkade badrummsgolvet 3 gånger, men det är tassar överallt. Har fått blåsor över kroppen, framförallt händerna, låren, lite på magen, lite i ansiktet, armarna, skit jobbigt. Små var blåsor, som kliar som as! har fått 7 nya sen igår på bara höger handen. Gurgel!!! kliar kliar kliar kliar!! blir galen!

Nej men knata ner och köpa tidningen, ta en slö frulle och väckta Tim om en halvtimme eller så.. de låter som en plan det.



Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0