GAH!!!!

Jag tänkte att de kanske va dags att ta lite magbilder, brukar ju göra de en gång i vecka ca, o har gjort de sen vecka 19 så de är ju lite kul att ha att jämnföra med.. MEN jag gjorde en upptäckt.. följ med...


Magen hänger när man sitter.. o ja.. de är inte hett nån stanns.. men jag är medveten.. typ.. man känner sig inte så het nu...


Ah.. okej profil.. då kan ja kanske säga att ja har en rätt söt gravid mage..


Framifrån:
första tanken va:OMG va stor jag har blivit
andra va:

Va fan ska de där föreställa? va de inte en navel där?????

De är ju ett rövhål! Ett anus! En kloak!!! ah!!!

och jag visar upp den där magen!!! ah!!! jag har ett rövhål i magen!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0