Söndag idag?

Dagen so far..
blääää... nej men ja... idag så har de inte hänt så speciellt mycket.. mådde bajs under förmiddagen, och har en känsla av att kvällen / natten inte kommer bli så speciellt rolig heller ont värre. Men men snart är det över..

Tyska jävla skitbilen

Tim bråkade med mammas "Tyska jävla skitbil" idag.. va intressant att upptäcka att han hade ett sånt delikat svordoms vokabulär, han lät precis som någon annan jag känner... *petar på pappa* när de inte går direkt bra.. låg och log bakom honom på en filt i gräset och små sov lite.

Ganska sövande med meckande måste jag säga *gäsp*, ganska tråkigt också, förstår inte varför folk gör sånt där, men men .. de finns folk till allt antar jag :P ja menar, skulle jag få problem med en framtida bil så skulle jag ju inte skruva själv.. de får ju nån annan göra, olja är ju svårt att få bort ju, och de e rena döden för naglarna :P.

Bimbo ungar!

Föresten måste bara! blev rosen rasande när ja gick ut från Hemköp, möter två bimbos i dörren och ja bryr mig inte, hade min cola och skulle gå till Tim så ja bryr mig inte om folk som ja inte känner, så precis när ja går förbi så hör jag "vilken jävla ful brud", vänder mig och ser att dom två stirrade på mig! tack för den passningen! Jag ska söka upp er när ni är höggravida och garva åt er med!

Okej, jag är inte snygg nu.. nej.. och nej.. ja bryr mig seriöst inte mkt heller! jag får ha feta ögonbryn och birdie T-shirts om jag vill.. Jag är höggravid, har karl och har varken ekonomi eller ork att hålla mig uppiffad.. vem ska jag göra mig snygg för? Elvis eller? kassörskan på Hemköp? Mamma? Tim? nej.. dom får ta mig för den jag är.. nu i alla fall..

Mina uppofringar för graviditeten
Mina älskade.. uh.. inge kul, en efter en försvinner.. nu är det bara två kvar, tungan och industrial staven.. resten mina underbara .. har ja inte kunnat behålla av olika anledningar.. näsringen, lhästskon som ja hade i läppen, 2st bananabells som ja haft i öronen, en bananabell som ja haft i naveln, två finger ringar, en hel bunt örhänges ringar och ja.. den ringen....

Blivit så infektions känslig så de har inte gått att ha kvar öronen, stinker verkligen, alltså.. de luktar annars.. men de stank.. läppen svullnade upp, är jätte snorig och täppt i näsan under nätterna så de vart helt enkelt opraktiskt med näsringen, fingerringarna fastnade när händerna svullnade, navelringen.. logiskt? intimen - jag vill inte komma in på förlossning och skrika efter en tång för att få bort den då.. känns lite eh.. kan lika gärna förbereda de..

Gos med hjärtling nu.

Natti nu!

 

Puss & kram

♥ / Mrawen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0