Trött..

Trött
Härligt de är när man är för trött för att sitta vid datorn, då är de fanemig illa.. orkar inte mkt alls... känner mig som värsta blobban bara.. men men .. antar att det går över.. Finns inte mkt som skulle kunna göra en piggare eller mer motiverad heller.. känner mig bara så.. uh.. "låt mig vara" typ.. fast inte så.. men eh.. har aldrig känt mig så ful o äcklig o blä förut.. snacka om att mkt av självförtroendet ligger i utseendet.

Självförtroende?

Ja kan inte ha mina gravid byxor längre.. tack för den passningen lixom.. så ja har ett par mys byxor, thats al... kan inte gå med kjol nu heller.. så jävla kallt jue.. har en tröja som ja kan ha.. o den är inte så speciellt "feminin" eller smickrande nån stanns (och även den börjar bli för kort).. har inte en jacka som passar, kan i princip bara ha mina converse, just eftersom att dom är så slitna så att dom har plats för mina svullna fötter.. har en bh som "funkar" som är en amnings variant alá topp, inte heller så smickrande. sen så råkade de bli ett missöde med min lugg med så är lite bunden med mössa i offentliga sammanhang, och den ända mössa jag vet vart den är (utom 2 jätte långa luvor) är min "svinmössa" altså.. min jobb mössa.. hot - not.. lodare? ah.. fan ja vill inte.. vill lixom inte vara med den här tiden som är kvar tills Alvin kommer..

Som det känns nu så kommer de aldrig att bli nån Alvin.. bara en mysko illusion typ..

Dröm om tvillingar

Drömde en konstig dröm i natt, om att jag fick tvillingar, en Alvin och en Saga skit mysko en sån där riktigt verklig dröm som man vaknar lite kallsvettig ur.. nej det kan inte vara två.. i sånt fall så kommer i alla fall den ena slå rekord för tyngst födda tvilling känns de som.. eh.. uh.. nja.. eller ja vet inte.. jag vet inget just nu..



Tillökning i familjen!
Tim köpte ett marsvin igår! en liten Ella, sötsnos värre! och de går as bra med Elvis, dom är så söta ihop, fast han är typ 4 ggr så stor som henne :). Liten donna 6-8veckor gammal. Ska fixa bild på henne.. orkar inte just nu bara.



Puss & Kram
// Mrawen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0