Sova? nehä..

Sova? Nehä..
ligger man här igen utan att kunna sova.. jävla skit.. åh... om man bara kunde få sova som folk... har så sjukt tråkigt just nu.. facebook har en massa helt totalt onödiga spel bla. famville, farmtown, yoville osv osv.. men nu har man ju fastnat i de där jävla Happy Aquarium.. skit sött men totalt onödigt.. ja menar, man köper fisk, tränar fisken, väntar 4 timmar, tränar fisken igen, matar.. så nu har jag 1 timme och 10 min innan ett ägg kläcks.. då ska jag träna det.. värdelöst tidsfördriv på min ära..

Idag den 6 Okt

♥ Får se om Jenny, Yvonne och Johanna har rätt ang. Alvins födelsedatum ;)

♥ Mvc

♥ Fika med Madde Bella och Sandra *mys*




Puss & Kram
// Mrawen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0