Söndags morgon

Morn morn!
Som alla andra mornar uppe o pillar o fixar lite granna. Varje dag hoppas man på att de ska bli bebis, så att man har något att göra i alla fall.. skit tråkiga dagar nu, dom går lixom in i varandra bara. Det smälde på mig lite i morse när jag och Tim vaknade av att mobilen ringde, jag tänkte att "ja ha upp då då.." och ville att han skulle gå upp med, men nja.. de ville han ju inte, de är ju söndag, o söndag är ju vilodag jue.. Men eh? de är ju ingen skillnad för oss jue.. ingen skillnad alls, ingen lycka inför fredag ingen avslappnande lördag, ingen söndags stress över måndagen, inga starka rutiner måndag till fredag.. finns ju inte..

Jobb

åh.. längtar efter att kunna jobba igen! vad som helst! vad som! bara få göra något.. längtar massor.. men nu kan jag inte jobba, kanske bara att inse.. eh.. och jag kan inte kalva och direkt leta upp jobb.. så är det ju bara.. en sak i sänder.

Frulle.. mm.. låter som en bra idé.. höres!

Puss & Kram
// Mrawen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0