Nu lägger jag ner.

När jag kom hem från BB längtade jag till att få börja blogga igen, inte jag att inte blogga en eller flera gånger om dagen. Men nu efter min sons födelse har intresset av tyck och tänk om mitt liv och mina beslut, mina relationer, min kärlek osv. gjort att jag har bestämt mig för att från och med nu åter hålla mitt liv för mig och er som faktiskt har del i det, personligen. Kanske kommer bloggen att återupptas, om så blir fallet vet jag inte när.


Men det viktigaste i mitt liv är min son, min pojkvän, mina vänner och min familj.

Ni trogna läsare, vill jag be om ursäkt för om detta, jag hade gärna fortsatt att blogga om nya livet, livet som småbarns förälder tyvärr kommer jag som det ser ut inte göra det. Men jag tackar för stödet jag fått från er. ♥

En sak som ni alla ska veta är att jag är lycklig, jag är en lycklig mor, jag är en lycklig flickvän, jag är lycklig i mitt hem och älskar mitt liv och er som förgyller det.

Er vill jag tacka.

Sista
pussarna och kramarna
från mamman Mrawen ♥

Mig går att nås på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hej!

Vill bara lämna några rader,jag hamnade på din blogg av en slump och har följt den ett tag nu.

Jag förstår det som att du slutar blogga pga att det är folk som läser den som du kanske inte vill ska läsa..du kan alltid lösenordsskydda bloggen om du fortfarande vill skriva :-)

Hur som helst önskar jag dig lycka till i livet som mamma, det är underbart :-)

2009-10-16 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0