Irriterande gravididet

Sova?
Roligt när man får sova, vilken bajs natt.. uh.. ugga! törstig! kissnödig! törstig! rastlös! kissnödig! törstig! halv tre vaknade jag.. blä.. nu får de vara nog snart.

Alltid varit gravid

Nu känns de så där igen som om man inte är gravid, bara lite handikapad. konstant illamående, trötthet, ont är ju så som det ska vara, så har de ju alltid varit.. och jag kan inte komma ihåg hur det var att ligga på mage, såååå länge sen..

Som med en förkylning

När man blir sjuk och blir täppt i näsan och irriterar sig på att man måste andas genom munnen, tills det blir en vana, tills man inte kommer ihåg hur det kändes att andas genom näsan, typ så är det..

Hurm...

Om det skulle komma igång nu med värkar och vattengång och så, så vet jag inte om jag skulle kunna ta det seriöst, man har gått förbi den där tiden där man verkligen trodde att det kunde sätta igång när som helst. Ju närmare BF vi kommer ju längre bort känns det.. 16 dagar kvar till BF.. det är två dagar över 2 veckor. Lika nära som det är till Kina..

Puss & kram
//Mrawen ♥




Kommentarer
Postat av: unique

Snart får du hålla din lilla ängel i din famn. Då är all denna skiten värt det =)

2009-10-05 @ 12:32:02
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0