Filosoferar lite smått så här på lördags kvällen..

Japp sitter man här igen och tänker och filosoferar och fundilerar. Kommer inte så långt med det eftersom att allt bara går i virrvarr i huvudet. Kan lixom inte tänka på en sak så speciellt länge innan de byts ut mot nå annat om jag inte somnar eller blir hungrig typ.. Jag vill så mycket, jätte massor men kan inte göra så speciellt mycket av det, orkar inte, finns inte energi eller kraft alls! skit jobbigt.. men nej.. jag orkar inte. Om jag inte sover så mer eller mindre snoozas dagarna bort, har inte energi att hålla mig vaken, så vaknar man till, kissar, äter, dricker, sen går man in i halv sömn igen.

Skulle vara mysigt att ta en lång  promenad, mys och gå ut i skogen och kika lite efter svamp, men eh.. hur ska jag lyckas gå med mitt ödem? och om jag skulle hitta svamp så kommer jag i alla fall inte ner till backen att kunna plocka dom.. men men .. det kommer fler höstar förhoppningsvis..

Landet, jag vill åka till landet.. saknar det som tok, har ju inte varit där sen då nån gång efter midsommar.. lär inte bli innan Alvin kommer..

Jag vill plantera ett träd för Alvin, samma höst som han föds egentligen, en lind tror jag. Men de lär ju inte bli i höst, har ju redan varit frost här och så.. och vem vet när bebis har tänkt att komma?

Sonen är så otroligt efterlängtad och kommer bli så väldigt älskad av så många. Finns en risk för bortskämdhet känner jag :P men de är bättre att de är åt det hållet än det andra (finns folk där ute som tror att han kommer till jorden utan kärlek, utan eftertanke, ni har inte en jävla aning). But fuck that.. ja orkar inte lägga energi på sånt skit..

Ah.. nej men om man skulle gosa lite gris och sova sen kanske.. skit trött så de skulle vara skönt.

Puss & Kram
//Mrawen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0