Morn morn

Åh underbara värld! fick sova hela natten! underbara dumma älskling att inte sova alls. Han kunde inte sova så en annan kunde passa på. Så otroligt underskattat det är att sova, sista delen av graviditeten fick jag inte sova heller, kanske va meningen att man skulle bli inställd på att inte sova, eller vad vet jag ? men man kan ju gissa.

Låg och tänkte på förlossningen, shit va vuxet det känns att kunna säga så.. men i alla fall. vilken ljuvlig övermänsklig känsla det var.. helt galet. Alvin är inte den sista att komma här ifrån kan jag ju ärligt säga :P haha.. så där appropå ingenting :P..

Folk sa att man skulle glömma sina gravid krämpor när barnet väl kommit, men nej.. jag lider fortfarande när jag ser stormagade kvinnor och tänker på min fruktansvärt mobbade rygg och hur ont de gör att bära den där magen.. jag kommer ihåg, uh.. aj.. de är en smärta jag inte kommer att kunna glömma men den skrämmer mig inte heller.

En annan helt appropå grej, kom på en sak, eller ja det slog mig att Alvins bajs ser precis ut som lamm, spädkultings och spädkalvs bajs.. otroligt ointressant observation kanske.. men de slog mig och sekunden efter dumförklarade mitt huvud mig själv, så klart deras avföring ser lika ut, dom äter ju samma saker, ja mer eller mindre.

Är de okej att vara lite bäng i huvudet ibland? (de tycker jag i alla fall)

Puss & Kram
Mamma Mrawen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0