Morn morn

Efter gårdagen konstaterade vi att jag verkligen inte kan ta natten, urk, inte min tid på dygnet. De är okej att gå upp mellan 4 & 6 på morgonen bara för att slippa just där mellan 1-4. Nu som vanliga mornar ligger han tyst och lugn i "griskonken" och har det bra. Nu är han verkligen en mamma bebis! hihi ^^ så här tycker mamma om att ha sin lille älskade.

Urk får "svimmningar" i magen, känns, hrm.. konstigt att försöka förklara, men de är som om man tappar ballansen i magen lixom, det kommer och går precis hela tiden, as drygt. Sen är de drygt att vara hungrig men inte ha någon aptit.

Åh va skönt det är att vara uppe på mitt pass! åh! skönt att komma upp :P jag är väl som ganska många andra, jag föredrar att få städa i lugn och ro för mig själv, så man slipper ha någon i vägen :P. Så då kan man passa på på mornarna. Jag kan verkligen inte förstå hur en lägenhet kan gro igen som den här kan! helt otroligt! fattar inte va grejen är. Vi är två vuxna och en bebis det borde inte vara så svårt men de är det. Känns som en kapplöpning med tvätt, städ, disk och plock.

Ah nej sätter man aldrig igång så blir det aldrig klart! (Ifs så blir det aldrig klart ändå, finns alltid, alltid mer att göra)

Son & Mor
=
Alltid

Puss & Kram

Mamma Mrawen



Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt riktigt söta måste jag säga :)

2009-11-14 @ 14:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0