lååååång dag igår ^^

ja snacka om lång dag, första gången på länge som jag faktiskt sov hemma. knatar upp, tar en riktigt slö morgon.. passar på när man inte har en oliver som står över en och säger "ÅHA!! ÅHA!! Åha TUTTE" hehe..

va allmänt förvirrad hela morgonen tappade bort en massa saker och glömde bort vad ja gjorde(det såg ut som fan när jag gick hemifrån).

Jenny säger "leka staden?" ja men visst. efter en erik kaffe så vart det staden.. det va ju loppis!!! haha såååå kul! knata runt och mös. sandra, nicklas o mange stod och sålde lite, va perfekt att ställa av prylar och få påskmust :P. efter en ultimat shoping runda så gick vi vidare ner till staden och fönstershopade, lite vart det nog ändå :P. sen så fanns de ju bigaråer (eller hur fan de stavas) och jordgubbar!! så klart! mys mys och nam nam..

sen vart det vidare till min gamla del av staden, Gottsunda.. uh.. saknar inte området må jag säga. efter MYCKET om och MEN så vart det grillat de va riktigt najs!

en flumm sak va att när man kom dit så visste ALLA om att man hade en liten i magen :P hmmm,,,, sandra... älskar dig ändå <kiss>. Alla va riktigt underbara och gissningsvis så kommer en insamling startas.. det skulle ju vara kul att göra 3d ultraljud.. det tyckte mopa också så.. :P (mopa=moster/pappa=sandra).

JA!! vi fick se tuttar på stan med! riktigt otippat! karnival! najs.. mycket otippad trafikstockning.. men vi tycker om tuttar så de e okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0