IHHH!!!

to day it´s the big dag!!

det stora ultraljudet! ah! längtar som tok.. kunde knappt sova här på morgonen, låg bara och vred mig, snart, snart ska jag få se min lille bebis!

har fyra av mina närmsta med mig:
Stålan
Pappa
Martin
Sandra

ni betyder massor för mig, det ska ni veta! känns så bra att ni vill dela detta med mig!

ps. Jenny, Erik, Ida, Tobbe och Mickis.. ni ligger i mitt hjärterum med ^^ lovar! men ni får nöja er med att se bilderna sen :P blir så trångt i rummet annars! haha! puss

ps (igen). idag får vi förhoppningsvis veta om det är en liten saga eller en liten pojke :P

PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Här händer det grejer ser jag... ;) GRATTIS Åsa, jag är jätteglad för din skull!!!!!!!! :) Kramar!!! :)

2009-05-20 @ 11:01:20
URL: http://nightflowern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0