birdie rapport del 3

logg. 21

ja.. birdie är ett speciellt ställe måste jag säga, vilket annat ställe kan man hitta en ca 1000 pojkar med sina datorer, en hoppborg, en klättervägg, en uppblåsbar boxningsring. hm.. eller dansmattor eller andra flumm saker.. jo flipperspel och en rodeo tjur.. ja menar hallå :P

konstigt konstaterande för året, porren, vart är porren??? det var inte jag som upptäckte det, men jag ser fenomenet, i vanliga fall så brukar det vara på på varannnan dator typ.. men de e ingen porr?! omg!

sovsalen är äcklig i år, fan va fuktigt det är där! man vaknar upp och känner att hela kroppen kladdar, blä blä blä!!

får se om de blir nån namn tävling till den lille, det skulle vara bra jävla kul.. just nu så ligger en stark filosofi på Alvin.. men vi får se :P.

nej.. dags att återgå..

kramar..

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, jag förstår inte hur du orkar att leva där :)

jag hade gått sönder och behövt MIN säng :P

2009-05-23 @ 21:25:23
URL: http://holmeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0