birdie rapport del 2

logg.. 17.05

hm.. läste nu att ja va en smula trött i förra inlägget.. de är inte torsdag idag, de e fredag! de sa dom på subway i alla fall ..

birdie knatar på i vanlig ordning så när som på vissa  små saker, hej jag har en anledninge till att prata om mig själv i plural.. hm.. sen så är folket anorlunda.. eller så är det jag som reagerar kraftigare än vad jag kanske skulle ha gjort annars.. men de känns som om alla stirrar på en.. eller ignorerar, take a pick. jag har seriöst skit tråkigt.. alla som man brukar vara med knatar i små klumpar.. men men .. så är de.. ingenting som gåt att ändra på nu kanske.. eller ja.. ja orkar inte eftersom att ja inte vet om de är så eller om de e hjärnan och hormonerna som reagerar så..

ringde hem, Oliver hade saknat mig ^^ sötaste hade tydligen knatat runt i morse och letat efter mig.. lille sötnosen :P fick prata lite med honom på telefon i alla fall.

känns som om ja har blåmärken över hela magen, han är skit arg typ hela tiden, o gör de ont nu så vill ja inte veta vilken body builder han är när han kommer ut! oj oj .. aj aj....

rapporterar lite senare.. puss

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vaken?

Sitter på jobbet och har tråkigt. Kommer två på introduktion i dag, blä! På en lördag till råga på allt. Vill va i fred på jobbet ju.

Bra att parveln visar mamma vem som bestämmer!

Må så gott!

2009-05-23 @ 08:52:24
Postat av: Nej Yvonne igen!

Har tråkigt igen och terrar min favoritsurrogatdotter med fåniga kommentarer.

Nu är man inte bara surrogatmormor utan har fått en ny titel på www.kolonisten.bloggspace.se

stolt



Har äntligen funnit min plats i tillvaron!

2009-05-23 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0