birdie rapport del 1

logg. tors morgon: kl: 8.18

allt är lugnt. mitt sällskap sover sött så man har ju en smula tråkigt. vet att jag tänkte en massa innan jag kom hit att ""den filmen och de albumet" osv, men nu är det helt stilla som vanligt.. som alltid, som det har varit i alla år.

lan kan kallas för olika saker bla: korvfest, pojkkalas osv. och ja visst så stämmer det, det känns markant som om kvinno delen har minskat i år. 2 massöser, hanna o ja, en del flickor i crew och ett par äkta lan töser. en lätt klädd variant än så länge, en tveksam varelse måste jag säga, ett lammkött, hennes första birdie, springer runt med en docka i famnen, nemis tattuering på armen och över dimensionerade glasögon, sist jag såg varelsen så hade den ett par hippsters och en bh.. jag fattar saken med att var lätt klädd, det blir ju lite varmt av kanske 1000 kroppar med tillhörande datorer men fortfarande ganska tveksam till varelsens uppenbarelse.

hoppe har åkt för att sova, hanna sover, hannas bror sover, tomt. väldigt tomt.. tråkiga folk är. jag sov mellan 20 o 3 så ifs så va ja nog rätt tråkig också.. men de förtjänade jag tyckte jag.

någon liten pöjk tycker inte att foglossningsbälte va en bra idé, han ligger och headbangar ut mot magen.. så arg man kan vara på sitt första lan :P

fick tillstånd att lägga en skylt på min hängmatta "jag är gravid, låt stå!" typ.. kanske skrev de förra gången.. hm..

min förre chef är här! de e mysko.. och han har inte fixat håret!! ah!! ojojoj!! mysko värre.. men han är lika stel som han alltid varit mot mig och han har verkligen en förmåga att stirra genom en typ.. läskig varlese de där. och donnan hans är här med.. karin, hon är jätte mysig, ni skulle höra hennes röst! ojo jo .. så söt :P

nej... nu så vet jag inte vad ja ska göra.. men jag ska komma på något som verkligen måste fixas eller så.. något som skulle kunna ha mening eller så.. hm..

jag o pojken hälsar!

puss o kram. på återseende :P

Kommentarer
Postat av: Surrogatmormor

Hur går det? Är lille Gervasius lika arg i dag med? Kanske vill han att hans mamma ska ta det lugnt och vila mera? Eller så vill han vara med för att han tycker det låter spännande därute.

Hoppas ni har roligt i alla fall. Hur länge stannar du där?

Kramar från oss alla.

2009-05-22 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0