Typ ett Mrawen år..



Hm.. gick genom o kollade lite.. man har ju inte så mkt bättre för sig på tok för tidigt på morgon.. Shit va de harhänt mycket under senaste 1-1½ året!  De är ju så man blir rädd ju. Hur man har ändrats och va man har gjort och ja.. de är helt sjukt hur mycket som har hänt.. oj oj.. och nu ska jag bli mamma :P haha... slående ironi i way.. Men de kanske är så att man måste gå igenom en massa faser för att "landa" eller? i don no.. don no...
   Ja funderade lite på om man skulle bli röd tott igen.. men nja.... trivs i mitt svarta nu.. känns.. hm... moget? eller äh ja vet inte.. men ja trivs i det i alla fall.. skönt.. men rött e ju najs.. .men nja.. jag och min hjärna.. :P haha!

Idag så blir de Ice age 3!! hihiihiiiiI!! myyyyyyyyys 150!!! m.. ^^ och innan kanske man ska ta i tu med alla "måsten" så man har de ur världen.. oh kom just på ett till just sånt där "måste"-.... garderoben.. de e nåt som jag verkligen måste ta tag i.. de ser ju ut som själva f-n där inne, verkligen olikt mig i say.. kan inte flytta med de där böket.. finns inte.. urk.. sandra........*pet*......... sandra *pet*.......... :P hihi.. nej men de går nog :P lallaaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0