Karatekid



Mammas Lille Karatekid


Helt otroligt hur starkt ett foster, ett ofött barn, en minibebis kan vara. Vissa sparkar känns som om de är på väg ut på andra sidan, men jag lovar Alvin, de är en massa lager med hinnor och fett och muskler och annat gott i vägen, du kommer inte att lyckas.
   Mys unge, älskar när du berättar att allt är bra och mys sparkar, små bökar lite, gosar lite, jag älskar dig min ofödda son, älskar dig av hela mitt hjärta. Du får mig att ha ont, fruktansvärt ont, du gör mig tung, rädd, trött men det spelar ingen roll, inga revbens spelningar, urinblås sparkar, lung punkterare kommer få mig att älska dig mindre.




Kommentarer
Postat av: Andreas (gbg)

Han kommer bli en riktig karatekid :)

2009-07-26 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0