Idag, igår, Alvin, Tim & Elvis

Dagen som går dagen var.

. eh.. åh.. ja är så bra på att uttrycka mig :P haha. Väldigt lugnt o mys här i går, vi satt mest o spelade Age of Empires och latade, hur skönt som helst. Ganska skön grej att både ja o Tim kan lägga massa timmar på att bara spela och mysa, hih ^^.

Sen så vart det söt sug, mm.. farligt när sånt där sätter in :P så då vart de äppel smul paj *nam nam* de gjorde vi riktigt bra hihi ^^.

Idag så blir de nam nam igen :p haha.. "livet är inte bara mat, det är choklad och efterrätter också" hm.. kräftor ligger på listan idag, vi ska ta en lite mys kväll här ja mamma och Tim med kräftor, kex o ost ^^ hih de blir jätte nam nam tror jag hihih.. attan att man inte kan få dricka öl bara, urk vad ja saknar öl! o vin! uh.. :(  men ja har en riktigt stark anledning till att hålla mig nykter så ^-^.

Oh!! kom på en sak! Idag så kommer ju ett roligt lass med mamma jue! hoppas att hon kommer ihåg gitarren, är lite pepp på att sätta igång igen eftersom att Tim spelar så :P.. hihi.. Sen så ska mamma åka förbi en av sina vänninor och hämta lass med bebis prylar! ih!! ROLIGT!! Är ganska så förvirrad, ja menar, ja har aldrig haft barn förut, svårt att veta vilka "tillbehör" som behövs, sen så har jag ingen aning om vad jag har och inte heller.. jag är så jätte förvirrad där, men de blir väl bättre när ja har flyttat och samlat ihop från alla lager överallt :P, *jag är en hamster mohahaha*.

Oh!! föresten måste ju skvallra lite! eller hur? ^^ Madde har fått sin lilla flicka nu! hih ska ta o hälsa på i veckan, helgen är ju kaos här uppe. De e min tur nästa gång.. oj oj, hihi!


Elvis är fortfarande inte bra

.. Mammes bebis.. hittade ett ytterligare sår igår mitt på ryggen på honom, han är sjukt irriterad och verkar klart ha ont i huden, stackars lille vännen, ska tillbaka till doktorn med honom om lite mer än en vecka, så ska vi väl försöka utreda vad som är fel, de kan ju vara en allergi mot något (typ spånet eller så) eller om de kan vara så simpelt att han kliar upp myggbett eller något. Är lite nervös över ekonomin i de, men de får ja ta o lösa, men efter nästa besök så hoppas vi på att de inte krävs mer. hubba hubba. .



Tjockis Magen :P





Lite djur nytt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0