Lass nr 2 idag då då ^^

God morgon världen.
Matte bloggar och Elvis äter frukost (mariekex, två ska han ha på morgonen:) Idag går då flytt lass nummer två, helt underbart känns hur bra som helst. Tisdag, då är hon min på riktigt.. helt på riktigt. åh.. kan knappt fatta det. Har flyttat massor under mina senare 9 år, less nu. Tappat räkningen på flyttarna, nu, vart ju en jävla massa när mamma o pappa separerade, hade ju deladvårdnad ganska länge o båda skaffade nya boenden o så flyttade dom o då flyttade ju jag o så flyttade man heltid mellan o så skaffade man david o då vart de, Tierp, sthlm, Vänge, Tierp, Tierp.. sen efter det så har de ju blitt Skogen, G-sunda, Tierp o nu Tierp igen.. 5 flytten i bara Tierp, jag tackar :P hahah!

Skönt med ett tryggt boende för mig och Alvin och Elvis, sen räknar vi med massor av besök av våra älsklingar Tim och Sandra :P hihi.. Och givetvis alla andra sociala människor hihihi! Mina dörrar kommer alltid vara öppna :P



Just nu går mitt liv på en.. en.. nej,
.....jag glider på ett banan skal just nu.. och.. nej de vart inte heller bra..
....Så här:..
Allt flyter just nu o ja tänker lägga mig på rygg med en skål ostringar på magen och bara flyta med!







Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kommer med min familj och hälsar på er ofta,gosa med Alvin o kramas med dig

Puss ^^

2009-08-23 @ 09:58:19
URL: http://ranu81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0