Höst? What the...?

Mycket tragisk bilaga till Aftonbladet idag måste jag säga, hubba hubba.. jag vill inte riktigt ha höst.. har inte fattat att de e sommar än jue, och hösten har ju varit sjukt långt borta eftersom att de e dags för kalvning "under hösten" den där årstiden som är såååå låååångt borta, men nu är de ju inte de längre, skit konstigt. Vad hände med allt som man skulle göra "under sommaren", jag och söööööta Elinor skulle ju på Björn Rosenström, ja skulle ju vaccinera lamm, skulle njuta av den här sommaren (men de e ju inte så lätt när man inte tål värme längre), skulle ju vara på landet en massa, men ja.. hepp så att säga.. då va de ju höst.. (enligt aftonbladet i alla fall).
   Höst.. vad innebär hösten för mig? ännu ett år som ja kommer bli förbannad över att ja inte hinner fota hösten, alltid så kommer något i vägen just under den där magiska veckan när alla träd byter skrud, alltid! Det blir kallare, det blir mörkare, tragiskt.. svamp! ja svamp är bra.. om man når till marken dvs... hepp.. Nej, hösten i sig är inte, inte bra.. MEN...
   Nu ska man ju försöka att se saker o ting posetivt ju, jag kommer att flytta, till MIN lägenhet, jag kommer få barn, det är så sjukt stort att ja inte kan fatta det, men de står i kallendern i alla fall :p, jag är kär jue.. så då kan ju inte hösten bli så hemsk.. då kan man ju sitta o dricka varm oboj med vispad grädde och titta på film under en filt med tända ljus o mysa jue.. de e ju bra.. hihi.. ja vill nog ha höst ändå ^^ för då kan man ju börja använda duntäcket igen ju ^^ hihi..


Kommentarer
Postat av: Tim

Jaaa. Det kommer bli mys :D

2009-08-11 @ 19:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0