Godmorgon, godmorgon!

För hur fåglarna sjunger glatt i köööör!...

...........Eller inte


vakna.. Ont. tack, så jävla mkt tack.. kan ja inte få slippa vakna med ryggsmärtor i alla fall? graviditeten börjar på att bli väldigt påfrestande nu, fysiskt så känns man mycket mycket tyngre, och det märks att de är en tyngd som man inte är van med. tuttar värker, ryggen skriker, foglossningen gör sig mer och mer hörd. Jag kan inte: sova på magen, sova på rygg, ja får inte sova på sida när han är vaken, för de finns inget roligare än att slå madrass.. jag kan inte sitta, eller kan o kan, men det är svårt och gör ont.
  
Jag är disträ, seg, förvirrad, tempramentsfull, hungrig - illamående, törstig - illamående, vätskebrist - huvudvärk, trött - järnbrist..

Huden har blitt grinig igen och har massor med massor av jävla finnar över hela pannan, gaser som inte är av denna värd, och så gott som total förstoppad, lever med sura uppstötningar och kväljingar..

Jag demonstrerar!
Det börjar bli dags att flytta ut!



meeeeeeen....

om jag somnar om nu så kanske ja vaknar hemma hos mig i min lägenhet, med Alvin på ena sidan och Tim på den andra i en helt nybytt gosig säng med manglade sängkläder, att vakna upp mellan pojkarna och titta ut över det nyrenoverade rummet.. knata upp, med lätta steg utan värk, och kolla till sandra som ligger o sover i de andra rummet. tassa vidare och fixa kaffe, utan socker och utan mjölk, så som jag kunde dricka det förr, hämta Alvin och sätta sig i ektorps soffan och amma, och vänta på att telefonen ska ringa, att syster ska vara så där morgon social och babla på väg till jobbet, som hon gjorde förut... sen fixa frulle, en riktig riktig åsa/mimmi frulle, med massa gott.. väcka Sötnos och Mopa o ta en lång frulle över en drös med reklamblad......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0