27/8. Onsdag idag.

Massa gjort - Massa att göra
Nu har de hänt saker.. de går undan ganska snabbt o smidigt här. Igår installerade jag köket och röjjde bland kartonger och kassar, bäst att ha så lite som möjligt att flytta om sen när det blir rokad i renoverings arbetet. Är så trött och fötterna värker, ryggen skriker men jag kan verkligen inte få ro innan ja har gjort allt jag kan här inne. Inte en chans att man går rastlös i alla fall.

Pappa och Yvonne

De är väldigt roligt att gå genom kartongerna, hittar massa skojs^^.  Jag har ju inte packat alla kartonger själv, egentligen så har jag bara packat 3st, sen är det pappa och Yvonne som tatt de från landet. Brast ut i as garv här igår, man går ju runt och försöker få koll på allt man inte har, och man har ju en inbygd inköpslista här inne (pekar på huvudet), men ju mer ja grävde i kartongerna ju fler saker bockades av, osthyvel, stekspattel, bunkar, tillbringare, kastruller, brödrost, sax, konservöppnare, ungsformar, glas, osv.osv. jag brast ihop i en garvande hög på golvet när jag hittade elvispen ^-^, sen god jag av en sväng till när jag hittade våffelgärnet.

Erik och Jenny
ah när vi höll på hära igår så ringer Erik och säger att "Hej vi har gjort för mkt mat, ta med dig Tim och kom hit och ät" Underbara människor :P haha ^-^ mat klagar man ju inte på hihih.. ja kan räkna de ja har på två händer, känns det som, och vaniljsås och honung kanske inte är det matigaste man kan hitta på.. eller? :P

Klockan är 7.10
Och nu så har jag inte ro eller tid att sitta här längre, karlarna sover, Tims kompis Kent kom upp igår em. Men jag hade tänkt att hinna över till mamma och ta lite tepåsar och se över grisen, och ta tvättstugan påvägen tillbaka. urk.. har så mkt tvätt, det växer och äter upp mig! Men i alla fall så hade ja tänkt det, så.. innan dom vaknar.. appropå att vakna, i går kväll så va ja så överspeedad att efter att ja tatt ett bad så dog hela systemet, så där ni vet att man bara *poff* - borta. Sen vaknar man halv sex och stirrar upp i taket, lika bra att sätta igång då då.. eller hur?

puss puss säger jag
och Alvin sparkar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du verkar nöjd! Vi försökte få med det mesta vi kom på och for runt som skållade troll på lördagen innan vi skulle åka på festen och sen så fortsatte vi 6:30 på söndagsmorgonen. Vi var rätt speedade både jag och Göran, det kanske märktes på mig i söndags?

2009-08-27 @ 08:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0