ännu en dag till ända. ^^

Nu är de faktiskt inte långt kvar, absolut inte.. snart är jag i mål och snart tar jag faktiskt studenten. det är mycket att tänka på måste jag säga; se till att skolan rullar, få alla ämnen klara, köpa in kläder, planera mat, bjudning, tids planering, smink, håruppsättning, smycken osv..en massa helt enkelt, jag kommer inte att vara en normalt tänkande människa på jätte länge (stackars david som måste stå ut med mig under den här tiden). det är inte nog med att fundera kring själva studenten, efter då? jobb? plugga vidare? boende? ekonomi? ja .. en massa saker att ta tag i. ja nej men sova kanske.. börjar ifs halv 1 i morgon, men jag behöver nog sova tills jag vaknar i morgon, det skulle vara skönt i alla fall.. puss o tudilu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0