Blogg.

jag har funderat ett tag på hur man ska göra med bloggen. Jag har varit en mycket aktiv bloggare under en lång tid, men jag har inte suget längre, vad beror de på? att man har för mycket att göra? nej - är ju arbets lös nu mera, att man har tröttnat? nej - kanske inte för att de e ju fortfarande kul att gå in och kolla på nya kommentarer och berätta om vad som händer i livet. Jag vet inte.

Sandra sa en smart sak(hon har också varit en mycket aktiv bloggare): det är mest deprimerade människor som bloggar nu för tiden, och när vi började var det inte så vanligt att man gjorde det, idag bloggar de flesta.. och det kanske är så att man inte bloggar atomatiskt när man är lycklig.

det kanske stämmer, jag är lycklig, glad, arbetslös för visso, men jag har drömmar, jag har visioner, jag vet vad jag vill och jag har en plan på hur jag ska lyckas.. det kanske är så att min blogg tid är över.. kanske är det så att jag mår för bra för att blogga. och när man tänker efter, så har man som mest insperation till att skriva när man är olycklig (jag har skrivit mängder med poesi) men om ja tar i en penna nu så blir det i bästa fall en steckgubbe, kanske att man startar en mer "seriös blogg" om något speciellt ämne, en anonym, jag har lite funderingar på ämnen, men man får se.. tack alla som har hållt sig uppdaterade. om någon vill ha kontakt med mig så är det bara att maila mig: [email protected]..

kanske på återseende. vem vet?

Kommentarer
Postat av: Sofia Högdahl

Hej, jag surfade och såg att Linda Olsson (loserangel) skrev att hon tänkte ta livet av sig, det skrev hon kl 21:30. Jag blev orolig och tänkte försöka hjälpa, men jag vet inte hur. Jag känner ingen av er utan surfade bara på olika bloggar. Hoppas det inte var på riktigt. Mina tankar går till er.

2008-09-13 @ 00:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0