26/1-2008

vakna, masa sig upp känna sig blä. bara rent blä.. kände mig som en sopkorg typ.. det fanns ganska många likheter mellan oss konstaterade jag när ja väntade på bussen som skulle ta mig till staden..
image706
Åkte in till staden möttes upp med mamma, Cicci o Maria, o så shoppades det..

1 strass halsband
2 par örhängen
1 medaljong halsband
1 smyckes skrin
1 bh (med drake mm.. fiiin)
1 par tillhörande trosor
1 tröja
1 halsduk

för ca 500kr.. rätt okej.. jej!

Sen konstaterade jag att "FAN det är ALLA HJÄRTANS DAG snart!!" ah.. en dag som jag alltid har hatat, uh.. så över reklamerat de där.. o i år vet ja inte alls vad de är som händer.. ingen aning.. får ha en romantik middag med Greger eller så ^^.

Sen åka hem, städa, tvätta, supa, äta, göra sig i ordning.. mamma säger att ja ska följa med ut.. okej ja följer med ut.. hade inte blitt av med bakisheten innan de va dags att fylla igen.. darn..

efter att ja hade visat Hanna, Camilla och mamma mina nya fina underkläder så hoppade ja lite i korridorren o när ja tittade rakt fram så stod Jimmy där! DARN! där håller man på o hoppar runt i nästan inga kläder.. hm.. aja .. nu eller senare lixom.. tror inte att ja blir av med honom ^^. och de är jag glad för.

Kände mig rätt söt i alla fall.. de va en "fin kväll" en sån där kväll som man känner sig fin i allla fall.

Sen så drog vi till staden, terrassen.. jey.. no.. Beställde jäger.. men de va fan inte jäger! de va utspätt så de hette duga! smakade vodka om det! åh.. va besviken ja blidde!


Sen va ja rätt mkt tjej och bodde nästan på toan me Camilla o hanna. .ovanligt.. no..
image713image714
sen så tänkte folket att "nej men här kan vi inte vara kvar! vi går till BJ!!" aja.. najs bajs.. ja är 4 år för ung.. men ja ja.. de e väl bara att prova.. ja menar blir ja dissad så kanske folk kan hänga med till Williams då då.. Ja.. ja vart nekad men ja fick inge sällskap till Williams heller.. nej dom stannade kvar. . bajs.. gick dit och tänkte hela vägen "hoppas de e folk som ja känner!" och när ja står i dörren möter ja på Johan! weii ! med Sandra och alla!! mitt CO!!
Så berättade ja om att alla dissade mig så tyckte dom att ja skulle följa med till Red room.. ja men visst.. så bestämde vi oss för att vi skulle ta med mamma också! så vi gick och hämtade henne! haha.. stanna o käka på vägen o så,.. men kom dit i alla fall.

Sen kom Niklas, o så.. han fick träffa min mamma för första gången .. ^^ kuligt värre ^^..
image715

image726


image736
image737

image738image739
image740



Kommentarer
Postat av: jenny

hehe hoppas du hittar sladen till kameran

2008-01-27 @ 20:22:40
URL: http://cpugglan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0