22/1-2008

Ja.. en morgon när jag vaknar.. så är det SNÖ ute!! bara så! ingen förvaning eller något.. den bara va där.. helt .. underligt.. Förra året så kom snön den 21/1 i år så kom den "igen" den 22/1.. lite intressant, är det de som kallas global uppvärmning ^^.

image623

image624


image625

Martin.. nyckar i bakfickan?? hm.. ja alla ideer är bra utom de dåliga.

image626

Så här känner jag mig verkligen på väg till skolan..


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen så kommer man till skolan, ja.. man är seg trött, har stått ut en hel lektion med hund, man inväntar det heliga, inte så goda, men heliga, morgon kaffet.. men .. de som inte får hända händer..

image627

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen så (under lunchen) så trillade två änglar ner från himelen..

image628

"de sade; vi har kaffe.. på elevhemmet"

image629

Ahh !! HALELULJA!!
(änglarna sjunger)




image636
image637
Brr..vilka män..

Bilder från skolan


Lektion

image641
image642image643image644image645
image646

* - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - *

Sen så hängde jag och Emma med Tobbe till tomten, stallet där hans flicka Ida har sin fiiina häst Blenda.




* - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - *

image650


* - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - *

Sen så åkte ja till Akvarie hobby för ovanlighetens skull. Efter det så åkte vi till systers stall och hälsade på Bello

image651

Jag älskar att laga mat och jag tycker att det är speciellt kul om jag kan få bjuda på en bit eller tre. Hade tagit fram bacon, fräste den med lök, wook grönsaker, extra brockoli, svamp o en masa gott med mackaroner. mitt i allt blir det mörkt, allt bara dog! Men inte spisen! så jag fick verkligen laga en romantisk middag för två i mörkret, men ja har aldrig lagat mat så mysigt nån gång! trotts att man inte såg så mycket så fick man en annan känsla, och maten blev delekat!
image652image653

Sen så fick jag ett ryck och började möblera om i mitt hål. ja menar ja sover inte i HELA sängen.. ja sover alltid som en boll vid kuddarna så jag behöver inte ha en massa plats vid fötterna.

image654



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0