17/1-2008

image535

frukost.....
image536hehee

image537image538


image539

Vi är bara sötast i världen! det finns inget annat att säga .. ;p.. eller hur?

ja.. dagen som denna, den är inte slut än men man tröttnar på att ligga o glo på tv, sova och äta godis, ibland vill man göra något kreativt med, lägga en laptop i knät o pilla lite. Jag är så lat idag att ja knappt skulle kunna tänka på vad som skulle hända om ja skulle bli kissnödig, då måste ja ju gå upp.... la mig i sängen runt ett / halv ett (ingen vidare koll) och har inga som helst planer på att röra på mig mer än att sträcka mig efter telefonen eller fjärren till tv:n..
image547
image548



Sandra däremot e duktig hon! hon städade åt sina råttor ^^. jag drog mitt strå till stacken där med genom att ligga barnvakt.. de menas med att man tar tre råttor lägger dom i sängen och hoppas på att de inte hoppar ner på golvet, man har koll på vart dom är för att de naffsar och smakar ganska bra på en, särskillt under fötterna!
men dom är rara de små liven..

image540



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0