10/1-2008

Ja, pigg och glad? nej.. kanske inte så pigg men glad i alla fall ^^ Sov hos Niklas, och "råkade" försova mig de första två lektionerna, sen va ja tvungen att åka in kände jag. Det var ingen fara skedd med försovningen eftersom att det var project arbete och tåv av tre i gruppen va ut igår så det var lite förbestämmt att de skulle bli en sovmorgon för oss alla tre ^^ man får göra så ibland faktiskt.

Den roligaste prylen idag var nog ekorren Serla, snacka om att ha en lätt humor ^^

image345

Annars va nog de hetaste bakfylle prat ämnet sex som vanligt ^^ helt underbart med öppna människor! älskar den här skolan o folket som bor här med mig ^^



på vägen hemmåt då.. känns alltid lika kallt att stå där och vänta, och man blir lika arg varje gång en lastbil åker förbi, den låter som en buss, åker som en buss men är ingen buss.. alltid lika irriterande ^^


styrde kosan till Niklas

vart lite bortsämd sen på eftermiddagen.. mm .. mat.. kyckling vingar med pommes o kroketter o bea.. mm .. nam namn.


Grattis föreseten, du vet vem du är och varför. Grattis ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att se att du mår bra Åsa! Ta hand om dig! :)

2008-01-11 @ 17:59:43
URL: http://allaboulinda.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja jag lovar att skicka ett sms till dig..Ska göra de snart efter duschen här. Kul att höra ifrån dig söta du! Puss Puss saknar dig

2008-01-12 @ 12:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0