Ladugårds vecka del 4 - Den sista dagen..

Nu ska ni få en inblick i hur jag skulle ha bott under denna vecka.. jag stannade bara en kväll, o då åkte jag 30 över elva på kvällen.. nu ska ni få se vad ja flydde från..

image810
Rum 12.. ett singel rum som jag har bott i 2 gånger förut..
image811image812image813Stökigt värre.. ja men så blir de när man bara kommer dit o gräver ur massa prylar.. hehe

image816image817image818hm.. sjukhus.. yey..

Mrawen konstaterar en fysik omöjlighet....
image820image819
How to do it? men jag kan avslöja att jag kunde bära hela packningen själv utan att behöva gå flera omgångar.. hehe

Dass på elevhemmet.. är eget på sitt eget sätt.. det är ett ställe folk berättar vad de känner på olika sett..
image821
Vem kan ha gjort det... hm.. vem använder ANAL som sin främsta svordom.. hm...... *funderar* ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0