29/2-2008

Ja.. igår så åkte jag med sandra efter att jag brutalt och hårt blev tagen med metallföremål och penitrerad av en skäggig främmande man ^^ (han böt piercing i läppen på mig). haha.. har en hästsko där nu, kan lägga in bilder ivkäll eller i morgon, de blir bra ^^alla gånger. . o ny kula i tungan är det med ^¨ jääääätte stor, jätte mysig! älskar.. mm..

Hamnade hemma hos en kompis o glodde på film, men ja kollade i kanske en halvtimme på sin topp sen släcktes ljuset. När ja vaknade på morgonen va ja grymt förvirrad, vaknade i ett rum, ett riktigt pojkrum! helt jätte underligt o främmande, tänkte = vad gjorde jag igår? jo.. de kom tillbaka, ja fick slut på koffein i systemet..  haha.. knata hem till sandra, duscha, frukost, sen.. ÄVENTYR! weii åka till en helt okänd och outforskad plats i uppsala, Bolandskolan heter den.. uh.. läbbigt ställe, det är en massa tjejer, överallt, sy maskiner, tråd, tjatter, tyger, saxar, nålar och en massa tillhyggen som jag inte ens känner igen! På min skola får lunch snacket om proteinsyntesen i vommen, eller prat om den nya skotaren eller ens djur och va de hittar på hela tiden.. men ... här.. SKOR! höga, låga, mörka eller ljusa? taxklack, stillet? bla bla lba.. herre gud.. släng på alla ett par stålhettor så blir de bra.. eller? ja  är helt förvirrad på den här planeten.. hur ska jag ta mig hem? jag vet inte.. är jag fast i detta virrvarr av fruntimmer? ah.. ingen som vet.. och min trogna sandra lämmnade just mig.. vart är hon?  vart tog hon vägen?! HJÄLP!! Sandra!!

Fortsättning följer......... ceep tuned

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Varför är här inga bilder längre? Har Du tappat kameran? Å inte har Du skrivit nåt på länge heller!Hur ska jag och Din pappa kunna hålla koll på vad Du har för Dig då? Haha!
Vi syns på lördag, se till att ha syrran hemma också om Du så måste binda henne!
Kram från Yvonne

2008-03-06 @ 12:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0