2/2-2008

Ja.. när man går och bara går så kommer ofta mkt underliga tankar upp. Jag knatade till Gränby och då började ja tänka på hur det skulle vara att vara en lycktstolpe.. vilket tragiskt liv, det är inte så roligt typ om man sitter på stationen och väntar på bussen och stirra på folk, man tröttnar rätt fort, tänk då att stå helt ensam på en gångväg..bli klottrad på, pissad på, spottad på.. snacka om att inte känna sig uppskattad.. vi borde alla uppskatta gatulycktorna lite mer än vad vi gör .. tänk om du återföds till en sån? hehe
image835
Sen när jag gick vidare så fick jag syn på bär, bär som påminner mig mkt om mitt förra liv, Nypon. jag kommer aldrig kunna titta på nypon igen utan att tänka på BinLad. Inför vinter pälssättningen så fick han en deceliter nypon morgon och kväll som extra tillskott, dessa plockade jag, gick av i ritten och plockade, trotts att de va stickit och gjorde massor med ont att plocka, och tog en fruktansvärd tid så gjorde jag det för honom, han var mitt allt.. Saknar honom.. massor..
image836image837
Kärlek riktigt.

Sen på kvällen efter att ha åkt till IKEA och shoppat på H&M så vart de Tierp i snö kaoset. ^^ MAT- Mmm.. fläskfilé, ugnspotatis, sås, sallad och ROMRÖRA! mm.. sen va de glass men de va svårt som attan att få i sig kan ja säga^^hehe..
 
image844

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0