30/12-07

Vilken perfekt bakfylle dag, idag skulle ja ha kunnat vara bakis och mått bra! Sov till typ ett nån gång, svampa mig upp på en eller två timmar, bara satt mig på soffan, zappa på tv:n. Camilla ringde, gick till Gränby mötte upp henne. Jag och syster yster knata runt o provade kläder, fika mm. jätte mysigt! Camilla konstaterade idag att hon hade D kupa o inte C.. puckot, de försökte ja säga till henne för typ 2 år sen ^^. Hon köpte i alla fall en jacka, bh o trosor.

Oh! ja köpte byxor! Helt jätte skönt! jag la pengar på att köpa ett par byxor på pojk avdelningen. det slog mig när jag gick runt på flickavdelingen (har inte större storlek) att de kanske finns skönare byxor på kill avdelningen, orkar inte med tajta jeans och så längre, det är bara jobbigt och obekvämt. Ja och det första man ser när man knatar upp där är bara mina byxor! Underbart!

<Fina va?! Hehe
< döskalle ibak ^^

Och en annan sak som ja köpte som va behövligt va nya örhängen! Ja har haft samma stil på örhängen i ca 2 år nu, är så skönt att ha samma, och en modell som inte "går ut" heller. Nu hade 4 st ramlat av, men nu e de fullt i öronen i alla fall. Jag vart less på när folk kollade på öronen och sa "oj du har ju 8 hål! .. m.. precis, ja har 12 jag.. hm.. de e en av mina stoltheter, men för att kunna vara stolt över dom så måste ja ju ha hålen fulla, annars så är de ju ingen vitts. Funderar på om man ska ta två i höjd till i öronen, för ja tror att de skulle se töntigt ut att ta en plupp i bråsket när de e så fullt i övrigt. så då kan man ju fylla upp lite till kanske ^^. åh.. nu vart ja sugen.. får se hur länge jag kan hålla mig ^^

< Det ända som va bajs va att de blev en storlek för stora! bajs va arg jag blev när ja såg det! men de funkar i alla fall, hoppas jag ^^

Jo, på vägen till Gränby stötte ja på Roger med kicka! ja har inte sett honom på flera år o sen så står han bara där, rakt upp och ner bara, chockande! mm.. men coolt



På kvällen så tänkte ja o Nicklas att vi skulle ta de lugnt o glo på "min stora kärlek" och bara vara lite så, men oj va trött han va ^^ stackarn, fick jobba över som attan, han bara somnade, tyckte synd om honom.

< Naww. .

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 07:44:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Jenny

Gott Nytt år!

2007-12-31 @ 09:56:09
Postat av: Johanna

hej
hoppas du har de bra, går de bra om jag linkar dig till min blogg.

2008-01-02 @ 18:45:38
URL: http://scorpiongirl80.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0