Bebis... nähä..

Idag trodde ja att de skulle bli bebis..
morr... blä.. dan började väl lugnt.. jävligt trött men ja.. kanske inte så konstigt efter gårdagen kanske.. men men tänkte jag.. så kom jenny o erik o oliver o love över o hälsade på, mys värre.. sen så började de bli konstigt, ont fast inte ont, mens värk typ.. ja menar mens värk gör inte "ont" de är ju inte "smärtsamt" utan de e molnande lixom.. ja men så i alla fall, som började från båda magsidorna ner, och möts vid musen, sen gick det som en cirkel i bäcknet och klingade av i ryggsidan lixom.. skit dåligt förklarat men.. ja .. inte så lätt .. de gick inte över efter smärtstillande preparat eller varmt bad eller att sova, så de va ju värkar.. men så klart så klingade dom av... bajs..

blir aldrig bebis här.. vill.. nu.. less.. trött.. vill bara få ut honom.. vill få hålla om mitt barn..

Nu tror jag inte att de blir bebis idag..
Som de är just nu så molar det i bäcknet, inga tydliga vågor eller så utan ihållande.. kanske blir de bebis snart.. ja menar.. proppen har gått, han ligger rätt, han är fixerad, har haft förvärkar i 2 dagar o en dag med "riktiga" värkar, extrem trötthet idag, alvin har varit lugn i 3 dagar nu, otroligt lugn för att vara han, jag är kissnödig hela hela tiden, tuttarna kliar och värker.. borde inte vara långt kvar..

Alvin kommer nog göra sig bättre där ^^ men sött hjärtat

 

Jag


Dig


Kommentarer
Postat av: Yvonne

När de riktiga värkarna börjar kommer du definitivt att veta att det är de riktiga värkarna. De känns absolut inte som magknip eller molande mensvärk utan det gör verkligen ONT! Liknade inte mensvärk på något sätt tyckte jag i alla fall. Fast man kan ju säga att det är på gång och att din livmoder håller på att förbereda sig för förlossning. Det är intensiva förvärkar du känner.Fast det kan dröja ett bra tag till innan det sätter igång på riktigt. Kanske ett par veckor.

2009-09-15 @ 07:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0