Morn

Har man haft morgonpasset med Alvin då, lille bebisen :P Han ligger brevid mig och sover i sin "griskånk" fattar inte hur skön den kan vara, men ja, det fungerar och jag är nöjd. Ganska enkelt att ställa den där man är så man slipper springa när han vaknar. Fattar inte varför men nu mera vägrar han totalt att sova i sin vagga, han dissar totalt, bara grinar när han hamnar där och lägger man honom sovandes så vaknar han och skriker efter ca 10 min. Han tycker inte om den längre, soffan, griskånken, våran (120) säng eller vagnen går bra.

Tänkte ta en bild och lägga upp men min kamera har på något sett försvunnit från lägenhetens yta.. hurm.. hittar nog på den senare.

Ah nej nu ska vi klä på oss och Alvin ska äta igen, så är de möte och sen promenad. Mina extra kilon ska jävlarémig bort (-2kg på en o en halv vecka sist jag kollade). Jag vill komma ner till 55kg, det är mitt mål 8 kg kvar till det, de ska nog gå ^^..

Puss puss
Mamma Mrawen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0