Dobidoo?

Morn morn världen ^^


Helt underbart, i natt fick ja sova, eller rättare sagt, jag sov, ungen fick väl hålla på som han ville, va för trött för att vakna.



Tvätt?
Kom på en sak, ja känner så där att skitiga barn är lyckliga barn, alla gånger.. meeen.. fan va me tvätt de lär bli! ja tycker att de e bajs att tvätta nu o ja är ju ändå "vuxen" man "skitar" ju inte ner kläderna, ett par byxor kan ju användas mer än en gång lixom, men ett barn, ett spädbarn som spyr ner sig o drägglar o så.. hubba.. man lär ju bo i tvättstugan.. i massor med år dessutom! uh.......

Hem ljuva hem
Snart är de flytt.. snart.. åh ja vill komma i ordning, hemma hos mig, känslan.. sist som ja faktiskt "bodde" så va de med David på Tegelbruket, men egentligen så har man varit på flyttande tass i 10år nu! 10 år har ja flyttat runt.. less nu.. sjukt less.. Bara känslan att hamna någonstanns där man inte måste planera nästa flytt eller "nödplaner". Ett ställe där jag får inreda som jag vill (har jag sagt att en av mina stora arbetsdrömmar är inredningsarkitekt?).. åh... åh.. jag vill bara grina! jag, Alvin o Elvis kommer ha någonstanns att bo! vi kommer att få ett hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0