10/2-2008

ja.. vakna .. knata upp.. morgon bestyr, mycket av den varan nu.. ja menar.. naveln, rengöra, ansiktet, tänderna.. de tar ett tag att få ordning på en.. hehe.. förur va de bara tänderna men nu har ja tatt hand om mitt ansikte i en vecka och de märks redan stor skillnad.. ska köra en sväng med ela bachen (djup rengörande peeling) senare idag tänkte jag .m.. de blir bra..
När jag gick upp i morse och skulle göra frukost fick ja psykbryt! de såg förjävligt ut! ärligt menat. Sen när hanna o nicklas kom upp så hupp hupp nu kör vi, körde på löpande band och röjde hela kåken, alla golv alla ytor = rent. weii !



ah... njuta.. m....... luktar gott.. m....

konstaterade att min godis skål är överfull.. hm.. är de så att ja börjar dra ner på mitt knark? hm.. ska väl göra nåt åt det när man orkar.. jo.. de ska jag.. mm..

image934

tittade lite extra på min lilla pojke.. Den fanns på bordet som dekoration när Martin blidde döpt, med flera andra, men jag fick den här ^^ tänk att han växer på mycket.. man känner sig ju gammal, va fasen han blir ju ett år i Juni! ah! lill parvel..
image935
image936
cute...

snart är de dags för birdie.. hm.. de blir ja.. nu kan ja inte tänka men birdie 13 va mitt första o de e 18 i år så de blir mitt 5:e birdie i år.. fan veteran vid de här laget.. hehe
image937


Sista biten vit toblerone gick åt idag.. den abolut sisa, har snålat som en tok! Sist så va de Niklas som åkte båt, den finns ju inte i Sverige! ah! så.. när någon åker båt så... vit toblerone till Åsa.. mm.. just så .. vit toblerone is tha shit!
image938

om de händer nå mer spännande idag så uppdaterar jag då.. men de ser inte ut som så.. ska sätta mig och fixa inför projekt redovisningen nu.. tänkte jag.. höres då! kyss'

fors.. jag och hanna fick tuppjuck på våran hy och gjorde något åt det .. .


sen tog hanna lite söta ego bilder på sig själv..



Pojkarna..


Cute... yes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0