Kärlek

Mys värre igår!
Jenny och Erik kommer och tycker att, ah släpa med pojkarna o kom o käka middag hemma hos oss, underbar idé på min ära :P haha. Mums! kött o pommes o såser o mm.. ^^ gottigott gott, o så vart de öl för pojkarna, ja o Jenny gjorde dom sällskap ett tag men insåg att vi faktiskt inte kunde översätta vad dom pratade om, grekisk mumbojumbo som Jenny så bra beskriver det som. Så vi gav upp o satte oss i köket istället, har inte blitt så mycket riktigt "tjejstack" under den sista tiden, tyvärr, så i alla fall en del att ta igen dära ^^ hihi..

Så underbart kul att se att de klickar så bra mellan Tim och Erik, dom har ju massor mer gemenstamt än vad jag o Tim har, går ju inte att jämnföra, shit. Och när ämnet småkryp kom upp så garvade både ja o Jenny på oss! Båda är nämnligen lite.. "kvinliga" när det kommer till smådjur, till och med det lixom :P haha!

Underbart på min ära ^^

Hemma, i går

Orkade inte böka här hemma så mkt i går, man försöker ju få undan allt som går, allt som ska in i skåp och sånna saker. Tvätt vart det ju, tvätt, tvätt o tvätt.. massor av denna jobbiga syssla.. ska ta o röjja upp klart med barnkläderna idag. Sovrummet blir nog klart idag med, de är bara att hänga tapeter kvar nu, ska boa in mig i helgen!! mm... o skruva ihop vaggan.. och komma in o skåpen vika in kläderna mys!!!! Göra fint tills Tim kommer tillbaka på måndag ^^ hihih, helg pysslet då då ..

Mina flytt änglar

Dom som varit här innan lägenheten va min på rikitgt:
Yvonne
Pappa
Tim
Sandra
Niklas
Mamma

Och dom som kommit o kikat efter:
Jenny
Erik
Mickis
Ida
Tobbe

Flytt och kånk hjälp:                                                                   My ladies:
Yvonne                                                                                           Jenny
Pappa                                                                                            Sandra
Tim
Sandra
Niklas                                                                                             Mina hjärnor:
Erik                                                                                                  Yvonne
Trässman                                                                                         Sandra
......(namn minnet är inte på topp)                                                   Tim
Mamma

Renoverings pojkar:
Tim
Kent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0