Tänker. .

Idag så händer de grejer, faktiskt. Smått nervös, idag går ju första lasset till min lägenhet som inte är min än, så jävla mysko man har lyckats få ihop de där, flyttar in stuff idag, skriver kontrakt i morn och sen så får ja väl flytta in till slutet på månaden, kanske, jag har inte ens fått ett inflyttnings datum, föräldrar och semsestrar  I say. Blir bra de där tror jag.

Alla är så söta runt flytten hära, älskar min omgivning nu altså ^-^. Mamma pysslar och erbjuder att hjälpa till o köra småsaker o sy upp gardinder o annat till barnrummet, påminner mig om alla dom här sakerna som man lätt glömmer som mopp o rengöringsmedel, tvättmedel, svampar, trasor massor av sånt där kraffs.


Sen så har man pappa och Yvonne, som ringer och ger små rapporter på
vad dom har lyckats pyssla fram, dom inreder mitt hem känner jag :P men
de går bra, hahah, dom har blivit inspererade av systers hem, så nu målar dom mina möbler svarta och vita och kikar o köper prylar, så söta ^^ fick mms av pappa här om dagen (bilden här bredvid) så har dom varit ut och köpt spegel åt mig :P dealen va att dom skulle köpa en hel figurs spegel åt mig så fick dom min som står på landet, as snygg! så nöjd! hihih ^^ Men påminner ganska många gånger om en annan spegel som jag kommer ihåg och känner igen.. haha ^^.

Sen så är det Sandra, Tim och Concept, underbara, helt underbara! ♥
Mickis o Tompa som kommer hjälpa med att köra "Tierps lasset" *puss*

Underbara människor! åh blir så glad ♥



Sen blir de fanemig inflyttningsfest / baby shower! Vilka är på? ^-^



♥-*-♥-*-♥-*-♥-*-♥-*-♥-*-♥-*-♥-*-♥-*-♥-*-♥-*-♥-*-♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0