Promenad i Tierp














Promenad i höstsolen med Jenny, Sofa, Love och Alvin mys värre. Har blivit ganska duktig på att gå ut och gå nu faktiskt skulle jag vilja påstå. Under graviditeten (framför allt slutet) kunde jag knappt röra mig så det känns som en befrielse att kunna gå 1-2 timmar om dagen och bara "ah"..


Nu ligger Alvin och Tim och tittar på cartoon network, så söta :P ja känner mig inte speciellt seriös heller, har fastnat i ett nytt spel på facebook, "zoo game" typ, man köper djur som bara blir dyrare och dyrare för att man ska kunna tjäna lite mer pengar för att kunne köpa fler djur för att tjäna mer pengar.. värdelöst hamsterhjul egentligen.. Men nu e ju tavlan klar så ja måste ha något annat att pyssla med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0