jao..

hittils så är det två som svarat på frågorna :P ingen har alla rätt än.... hallå.. känner ni inte mig? hahahaha..

just nu så sitter jag med sandra i skolan och pillar lite här medans hon pillar lite där.. typ.. hon har tänkt att sy en sperkdräkt till min lille Alvin som han ska kunna ha på sitt första birdie :P sött värre .. :P i år va det inte så roligt tyckte han men nästa år så kan man i alla fall sätta hörselskydd på honom.. de va ju en smula svårt i år kan man ju säga..

hem och mocka gris idag.. mammes söta.. gu va gullig han va när ja kom hem efter birdie! så kelig!! min lille älskling.. matte behöver ingen karl när man har dig söte lille Elvis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0