Ibland är allt bara precis på gränsen..



Idag har allt varit på väg att skita sig men har precis löst sig, underligt värre. Vaknade magen knorrade, hittade chips och chocklad (hihi), ringde till min blivande hyresvärd (om jag får bestämma) och han kunde fortfarande inte säga nå om "min" lägenhet men alternativt så skulle det finnas en annan på bottenplan istället (vilket är praktiskt med barnvagn).

Sen så var ja på väg att missa bussen, men bussen var sen (bara så där lagomt med 2-3min). Kommer in till stan köper en halv macka från subway och tänker "fan va liten den va" men ja vart precis lagom mätt.

Sen skulle man åka hem, och de kändes lite blä att skiljas från Mickan så dä kläcker hon att hon ska till Gävle, de tåget stannar vid mig ju.. :P

Kommer till Tierp pratar med pappa, rotar i väskan och hinner få panik innan jag kom på att "fan ja la ur nyckeln hos Macke, helvete!" ringer Sandra men hittade precis nyckeln längst ner i väskan, Skulle ta ut pengar, men hade inte kortet i plänboken *panik* men kom på att "visst ja! ja har ju ett nytt kort ligger hemma!"

Hittade ett packet i posten och det var till mig ^^ med en fotobok som jag bestälde för ett tag sedan, öppnar räkningen och ler och är ganska nöjd över 39:- hihi..

Kollar kylen ser: philadelfia och cola ^^ kollar frysen hittar Pizza ^^ hehe...

Som sagt en nästan dag idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0