På min hjärna..



Ah m.. har man varit i Uppsala då då, stora staden man.. hih, eller inte.. Ganska mysko att vara tillbaka i hålan men Elvis behöver matte med, faktiskt, saknar min lille bebis när ja e borta och saknar sötnos när ja är hemma, inte lätt inte lätt, får helt enkelt sätta dom båda under samma tak, då har ja ju alla tre pojkarna ju :P, perfect plan I say.. hihi..

Nörd 150, ligger på lvl 14 på farmville nu,jätte pinsamt, men as kul haha!

Pratade med min blivande hyresvärd idag igen, han är ju bra skön! så nu ser de ut som om ja får köra första lasset, eller jag o jag... euhm.... men i alla fall första lasset ser ut att kunna gå den 9:onde, sen skriva kontrakt den 10:onde och sen blir de väl inflytt antligen i mitten av månaden eller 1 sep.. hahaah! älskar ordningen på de där, men de blir nog bra iaf.

Madde, kom igen kom igen! Åsa vill gosa bebis nu jue! hihi! känns som om ja e mer nervös än henne, men åh.. sitter bara och väntar på startsignalen, då åker jag direkt om ja så måste åka taxi så tänker ja inte missa de här, not a chance.. la la la la..

Jag vill ta o flytta nu, vill få komma hem, hem hem hem hem.. ett ord som inte använts i sin rätta betydelse under många år. åh.. att få komma hem! JAG ska få komma HEM! 

Hm.. ska ta o måla lite tavelramar också.. perfekt att ja köpte hem lite acryl med.. lalala... Elvis ska ju ramas in ^^ hihi.. snyggaste grisen ever :P.. lalalala..

Åh.. självhäftande plattor till TENS apparaten! mm... underbart!!! lalala.. nu kan ja massera mig själv:p hahahaha...

Ja behöver verkligen inte mkt till lägenheten har ja kommit fram till, lite lampor, hatt/skohylla, kaffebryggare, skärbrädor, glas, hm... durkslag, mopp+hink.. damsugare.. hm... hm.... ah... skönt e de iaf.. :P lalala.. ^^

Saknar redan.. hm.. hm.. Den där lille nunnan som skulle släppa allt personligt för sitt nya liv har misslyckats brutalt.. ja tänkte att jag inte skulle kunna eller vilja ha någon i mitt liv (på nuss planet), men ja.. jag kanske inte måste vara själv för att bli mamma, de där lät ju men ja.. jag kanske kan låta mig vara glad o lycklig, kanske kan låta mig falla..

That´s it for to day i think.. maby,,,,

Kommentarer
Postat av: Tim

I miss you sweet

2009-07-30 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0