HAPPY!!!!



Åh ah! ih! ja vet inte vad ja ska säga!! Känslo rus!!! Ih!!

Lycka - äntligen

Nu så börjar saker o ting reda upp sig, hoppas hoppas hoppas att tränden håller sig så att allt annat bajs löser sig med, skulle vara så underbart. Men mitt  största hinder är snart övervunnet, måste bara skriva papprena först, sen har ja min egen lägenhet!!

Nu, nu ska vi se.. kanske ska skriva om lägenheten? eller? vill ni veta nå? kanske.. ja den är 89kv, pritty najs i say.. alltså de här är den ända lägenheten som ja kan få tag i så me is happy, okej.. alternativt så fanns de 3 till, men dom är i skutskär, och i respekt så skulle ja inte tänka tanken. Den är inte så fin men ja får nya tapeter så de reder sig ^^.. hm.. andra våningen, kanske inte så jätte bra men.. ja har förråd på första våningen så ja kan ställa barnvagnen där.. hm... 2 franska balkonger.. mkt centralt ^^.. ÅH!! jag vill gråta!!! är så glad!!!!

Bokstavligen 6 månaders rädsla släppte där! på 2 minuter! åh.. lalala... *sjunger lite*

Okej tråkigare då,
.........resten av problemlistan:


*måste skriva papper
*få ett inflyttningsdatum
*se till att få flytthjälp (eftersom flytten blir komplicerad, den kommer iprincip ske från 4olika ställen)
*hjälp att tapetsera
*packa upp o boa
*ge igenom alla bebis saker
*Oh!! Ha en Babyboom! Komma? hihi

hih!! listan är patetisk! snacka om att minska under de senaste sjuka månaderna!

Nu ser jag fram emot att bli mamma!

Kommentarer
Postat av: Tim

Jahaja. Haha. Du är riktigt gulligt energisk och sprallig ju :D. Me like alot!



Listan på lösningar:



Jag hjälper dig med flytten

Jag hjälper dig tapetsera

Jag hjälper dig packa upp



Och givetvis så hjälper jag till och spelar en massa spel med dig med :D

2009-07-23 @ 11:07:35
Postat av: sandra ^^

Mig har du ju till hjälp redan på alla domdär punkterna. eller inte skriva papper och få ett datum men allt de andra :) hihi de här blir toppen bejbi <3 <3 PÖSS!!

2009-07-23 @ 12:20:38
URL: http://sandragranvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0