Rullsand idag ^^

Mys mys dag! åh.. mm .. "solen den skiner och drängen gör sig fin" hihih, de e verkligen så, solen skiner och det finns bara små fluffigt vita moln på himlen, vinden phustar lite lätt men inget värre. Helt underbart på min ära! mycket nöjd.. hihihi ^^ Åkte till Rullsand som sagt, med mamma o Tim. Sola, bada åt glass, sånt där som hör stranden till antar jag :P haha, riktigt svensson stuk.






Tihi ^^ mys mys ^^ hihi, nu ska dom få äta sin snuskiga pepparrot, jag är mycket nöjd över ketchup på korven.. hubba hubba.. ^^

puss puss!

Kommentarer
Postat av: Tim

Men guuud vad ful jag är där. :/

2009-08-11 @ 18:16:37
Postat av: Anonym

aharu

2009-08-12 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0